קידום עסקים באינסטגרם: כך תעשו את זה נכון!

קידום עסקים באינסטגרם ברמת אפקטיביות שעוד לא הכרתם! לייקבוסטר פותחת לכם עולם של אפשרויות עם קידום חזק ברשת החברתית הכי משפיעה באינטרנט!

איך לעשות קידום עסקים באינסטגרם בצורה שעובדת?

קידום עסקים באינסטגרם הוא עבודה המיועדת לאנשים יצירתיים. זו רשת מבוססת על מידע ויזואלי, כלומר – על תמונות. לכן עמוד אינסטגרם עסקי צריך להיות צבעוני, אטרקטיבי ומעוצב בחוכמה. 

אם אתם מחפשים קידום אורגני באינסטגרם, תצטרכו להשקיע זמן במחקר האשטגים ובניית אסטרטגיה שיווקית יצירתית להפצת תוכן איכותי במקומות המתאימים.

בנוסף, חשוב לזכור כי מדובר על פעולות שמוכיחות את עצמן לטווח הארוך ולכן זו דרך מתאימה למי שיש לו מרחב נשימה ולא ממהר במיוחד לקדם את העסק כאן ועכשיו.

לצד הקידום האורגני באינסטגרם, אפשר גם להשקיע בקידום ממומן באינסטגרם, על ידי בניית קמפיין שיווקי בתשלום דרך המערכת של פייסבוק. אתם בונים מודעות, מתזמנים אותן, קובעים מיהו קהל היעד שלכם ומשלמים בהתאם לתקציב שלכם.

בשני המקרים, אתם עובדים לטווח ארוך, כי המטרה הראשונית היא להגיע לקהל יעד פוטנציאלי, אחר כך לשכנע את הקהל הזה שכדאי לעקוב אחריכם ולסחוף איתו קהל עוקבים נוסף. רק בסוף תהליך ארוך, אולי גם תצליחו למכור משהו.

ידום עסקים באינסטגרם: כך תעשו את זה נכון!

קידום עסקים באינסטגרם בתהליך מזורז

זה עשוי להישמע לכם כמו קיצור דרך שלא ממש עובד, אבל אלפי אנשים שכבר ניסו והצליחו – יכולים לספר לכם שזה עובד ובגדול. כי אפשר לדלג על חלק מהשלבים בתהליכי קידום עסקים באינסטגרם, לשלם פחות וגם לקבל תוצאה איכותית לטווח ארוך. אפשר לעשות את זה בכמה דרכים:


אבל בניגוד לחברות אחרות שמציעות קניית עוקבים באינסטגרם, יש שלב אחד חשוב שאנחנו לא מדלגים עליו – כדי שאתם תקבלו תוצאה אפקטיבית לטווח ארוך. 

כי גם אם אתם קונים עוקבים ולייקים באינסטגרם, חשוב שיהיה ללקוחות שלכם מקום אטרקטיבי להגיע אליו. שתהיה להם סיבה להישאר ולהמשיך לעקוב אחרי העמוד שלכם בלי לנטוש. 

כדי להשיג את התוצאה הזו, אנחנו משקיעים קודם כל בנראות של העמוד העסקי שלכם בתשלום חד פעמי כדי לגרום לדף שלכם להיות יותר אפקטיבי בהמרות. ככה העוקבים שיגיעו אליכם ירצו להישאר וגם להשאיר פניה לגבי המוצרים והשירותים שלכם.