רכישת עוקב באינסטגרם המדריך למתחילים

קניית עוקבים באינסטגרם ? זהו המדריך למתחילים


איך מתי והאם כדאי לקנות עוקבים באינסטגרם? ואיך עושים את זה נכון מבלי לפגוע בעמוד האינסטגרם כל מה שלא העזתם לשאול על

ריכזנו עבורכם את כל המידע על שלא העזתם לשאול על עולם קניית העוקבים באינסטגרם, העלאת לייקים ועוד כלים עוצמתיים שקיימים בשוק מדוע להשתמש בזה? האם כדאי ואיך לעשות את זה נכון. אז ראשית קניית עוקבים באינסטגרם נועדה לשפר את נראות העמוד שלכם, חשבו פשוט – אתם נתקלים בדף עם מעל 10 אלף עוקבים ובאופן טבעי אתם מביעים סקרנות. זה מה שקורה למשתמשים וזו הסיבה שאנחנו רוכשים עוקבים, ואז נשאלות השאלות האם זה מזיק לדף? התשובה היא תמיד אם משתמשים באופן הגיוני – לא. אם יש לכם למשל בלוג טיולים עם 15 אלף עוקבים להעלות באופן מדורג ל25 אלף יראה הגיוני. אם יש לכם דף חדש ותעלו 25 אלף במכה זה יעשה לא יראה הגיוני. לכן אנו ממליצים לקנות באופן מדורג. שירות קניית עוקבים באינסטגרם בעזרת לייקבוסטר מאפשר גם העלאה מדורגת בפרק הזמן אותו אתם בוחרים.

אוקי, איך עושים את זה ומתי כדאי להעלות עוקבים?

איך מעלים עוקבים באינסטגרם? זה פשוט. בתפריט האתר עברו לקניית עוקבים באינסטגרם, במד העוקבחרו את הכמות שתרצו לאחר מכן הכניסו את שם המשתמש כפי שמופיע באינסטגרם כאשר אתם מביטים בפרופיל שלכם, בסיום ההזמנה יתחילו לעלות העוקבים. שימו לב על הפרופיל שלכם להיות פומבי (כזה שלא צריך לאשר כל עוקב שנכנס) ניתן לסגור לפרטי בסיום. ומתי כדאי ? בעצם להעלות עוקבים? כשאתם רוצים להתפתח ולראות התקדמות ברשתות החברתיות. זה יהיה הזמן הנכון

לסיכום: אם אתם בעלי עסקים, אושיות רשת או אנשים פרטיים מנסיוננו הדל שנות נסיון בתחום שיפור נראות העוקבים יעזרו לקדם אתכם וליצור סקרנות ועוד עוקבים אורגנים לעמוד שלכם. לכלל שירותי קידום באינסטגרם .