ביום בהיר אחד החלו להופיע מאות סרטונים של יוצרי תוכן ומשפיענים ואפילו די מוכרים שכולם שהכריזו בגדול "אל תעלו עוד סרטון אחד לפני שתנסו את הכלי החדש של טיקטוק כי אתם מבזבזים זמן" על איזה כלי מדובר? מייד נלמד. הדרך להגיע לכלי החדש בעצמה חייב להגיד לא קלה וגם פה טיקטוק הקשו על החיים, יש לרשום creator search insights ואז ללחוץ VIEW אבל ויש אבל גדול, מאחר וזה לא פעיל בכל המדינות זה עלול להוביל לסתם פרופיל שרוצה את העוקב שלכם, אז תמתינו ומייד נסביר איך זה הולך. בינתיים בסקירה הבאה נענה על שאלות כמו מהו הכלי החדש ? איך הוא יכול לתרום ? וכיצד להפעיל אותו
כיצד Creator Search Insights עובד
טיקטוק החליטה לפתוח את הקלפים. היא חושפת מעתה מה אנשים מחפשים יותר, מה פחות ומה מאד יותר, יותר מזה – היא גם מאפשרת לכם לראות איפה יש GAP – כלומר איפה יש פער בין כמות התוכן הקיים בטיקטוק אל מול כמות החיפושים. שזה זהב למי שרוצה להטיס את הסרטון שלו, כי אתם יוצרים תוכן שמחפשים בכמויות אבל אין לו מספיק מתחרים.
איך מפעילים את הכלי ?
כותבים Creator Search Insights בחיפוש ואז מצד ימין למעלה עולה הכפתור VIEW , שימו לב שלא לכל חשבון יהיה את זה בשלב שהכתבה נכתבה זה תלוי באיזור בו אתם נמצאים, אך ניתן לחפש הזמנה ולהכנס מכל מקום בעולם. נסו לחפש "הזמנה ל Creator Search Insights" באנגלית. יש מספר משתמשים שנותנים או פשוט שלחו לנו וואטספ לתמיכה והצוות ינסה לעזור לכם בחפץ לב
מה עוד נותן הכלי העוצמתי הזה? שווה לדעת
קודם כל אתם יכולים לבחור בין פור יו – וטרנדי . שפור יו מראה מה העוקבים שלך מחפשים וטרנדי מראה מה מחפשים בכל הרשת. אתם יכולים לעבור לכפתור GAP ולבדוק איפה חסר תוכן ולהעלות תוכן מתאים כפי שציינו בפסקה הקודמת, ואתם יכולים גם לבחור נישות – למשל אוכל, טיולים ומה שאתם לא יוצרים. האם זה מגניב? כן מאד.
למה המהלך החדש של טיקטוק גאוני ?
המהלך החדש של טיקטוק להשיק את הכלי גאוני בעינינו, ולמה בעצם ? כי 1 – זה תורם לאפליקציה וממלא אותה בתוכן חסר ונצרך ו2 – זה עוזר ליוצרים להתקדם ולקבל יותר חשיפות ויותר עוקבים. WINWIN .
לסיכום
תנסו. לא נראה לנו שתצטערו, ולדעתי נראה לנו שכלל עולם התוכן באפליקציות הולך לשם
קראו עוד:
על קניית עוקבים בסופטיפיי
על קידום בספוטיפיי באופן כללי
על קניית האזנות בספוטיפיי
או על קניית עוקבים ישראלים בטיקטוק