איך עושים וי כחול באינסטגרם? 3 שלבים פשוטים | מעודכן 2024

וי כחול

מה זה וי כחול ומדוע כדאי לרכוש אותו

הווי הכחול באינסטגרם, המכונה גם "אימות חשבון", מסמל אמינות ומקצועיות. עד לאחרונה, קבלת הווי הכחול הייתה תהליך מורכב הדורש אישורים ובדיקות רבות, אך היום התהליך הפך להרבה יותר נגיש וזמין לכולם. בעזרת חבילת מעקב חדשה, ניתן לקבל את הווי הכחול במחיר של כ-55 שקלים בחודש, מבלי להמתין ברשימות או לעבור תהליכים מורכבים.

כיצד תוכל לעשות גם לעצמך וי כחול ולקבל גישה מיידית ?

אז בעבר היית יכול לחכות הרבה מאד זמן עד שמטא אישרו אותך כאיש מוכר בתחומו, להגיש טפסים והמון ביוקרטיה מסורבלת. כיום ניתן ב55 שקלים בחודש בלבד לקבל וי כחול והאופן בו יש לבצע את זה מפורטת במאמר

שלושת השלבים לעשות לעצמך וי כחול באינסטגרם

  1. גישה לשירות: היכנס לחשבון האינסטגרם שלך, לחץ על התפריט בפינה התחתונה שמאלית ובחר באפשרות Meta Verified.
  2. בחירת פרופיל והזנת פרטי תשלום: בחר בפרופיל שאתה רוצה לאמת, לחץ על רישום למנוי עבור פרופיל יחיד, והזן את פרטי התשלום שלך.
  3. מסמכים נדרשים לאימות: הכן תעודת זהות וצילום סלפי התואם לתמונת הפרופיל שלך, שישמשו לאימות הזהות שלך במהלך התהליך.

שים לב שיש להשלים את התהליך תוך שלושה ימים מההתחלה, אחרת המינוי יבוטל והתשלום יוחזר.

יתרונות: וי כחול

הווי הכחול באינסטגרם מבטיח שהתגובות שלך יתבלטו יותר בתוך השיח הציבורי. זהו סמל של אמינות ומעמד, שמעניק יתרון משמעותי בהבניית מוניטין חיובי והגברת ההשפעה שלך ברשת.

כמה עולה וי כחול?

רכישת הווי כחול לאורך זמן עשויה להיות השקעה משתלמת, במיוחד כאשר משווים לעלות הגבוהה של רכישת אימות דרך שוקים אחרים, שעלותם יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים.

סיכום

התהליך לקבלת וי כחול באינסטגרם הוא פשוט יחסית וזמין יותר מתמיד, בעלות נמוכה של כ-55 שקלים לחודש. ההשקעה בווי כחול יכולה לשפר את הנראות שלך ברשת, להבטיח שהתגובות שלך יתבלטו, ולבנות מוניטין חיובי בקרב קהל המעריצים והעוקבים שלך.


– קראו עוד –
אפליקציה שמעלה עוקבים בטיקטוק
עוקבים לטיקטוק בחינם
איך לעשות לייב בטיקטוק בלי 1000 עוקבים